Leasing Auto Rulate Second Hand – Masini Leasing
Achizitionarea de auto rulate reprezinta un subiect de mare interes pentru toti pasionatii de autoturisme performante care vor investeasca intr-un contract de finantare de tip leasing auto second hand.
Pentru ca piata este invadata de masini rulate cu probleme tehnice ascunse, colaborarea cu un partener si dealer autorizat este cea mai buna solutie.
Lex Cars este una dintre cele mai importante companii de profil din Romania care asigura servicii de finantare, prin intermediul firmelor partenere specializate, pentru leasing auto second hand pentru o gama foarte variata de masini de lux.
Prin intermediul serviciilor de leasing auto rulate ai posibilitatea sa alegi dintr-o gama diversificata de masini leasing – in stare perfecta de functionare, cu istoric real si preturi corecte – pe cea care corespunde cerintelor si preferintelor tale.
Cumpararea unei masini leasing este o solutie la care apeleaza atat firmele, cat si persoanele fizice.
Cu toate ca exista doua tipuri de leasing – financiar si operational – iar prima varianta este cea mai acceptabila. Mai exact, clientul isi achizitioneaza masina printr-un imprumut pe care il ramburseaza sub forma de rate periodice.
Desigur, pe toata perioada contractului, firma de leasing auto rulate este proprietarul masinii, astfel ca utilizatorul autoturismului poate deveni proprietar cu drepturi depline numai la finalizarea platii ratelor.
Mai jos ai detaliat documentele necesare intocmirii dosarului de leasing:
Documente necesare intocmirii dosarului de leasing
- Bilanturile financiare pentru anul 2015 si balanta din acel an
- Bilanturile financiare pentru anul 2016 si balanta din acel an
- Balanta finala pentru anul 2016
- Copie dupa Codul Unic de Inregistrare, Actul constitutiv, Buletinele in original ale actionarilor.
- Copie dupa actul de identitate;
- Adeverinta de libera practica specializata;
- Autorizatii pentru: inregistrare si functionare + decizia de infiintare;
- Actele de identitate in original ale tuturor reprezentantilor legali si (dupa caz) a persoanelor ce sunt imputernicite (copie dupa actele de identitate);
- Hotararea in original de achizitie a bunului;
- Daca este cazul: dovada in orgininal de imputernicire pentru persoana care este desemnata sa incheie si sa semneze contractul de finantare de tip leasing;
- Originalul acordului de consultare pentru baza de date din cadrul CRB (Centrala de Riscuri Bancare);
- Copii (si dupa caz, originalul) declaratiilor de impunere finala (pentru ultimii doi ani incheiati) si si de impunere de tip anticipata pentru anul in curs;
- Copii dupa registrele de incasari si pentru plati pentru anul in curs;
- Completarea originalului cererii de finantare – cu toate informatiile specifice necesare – de catre client, ce trebuie semnata si stampilata;
- Copii sau documente aferente care sa ateste sursele acelor venituri suplimentare (declaratie globala de venit, contracte de inchiriere etc. – Prezentarea lor in original.
- Completarea cererii de finantare in original, de tip formular standardizat– plus, acordul scris de consultare a bazei de date de la Centrala Riscurilor Bancare – cu datele persoanei solicitante si cele ale (dupa caz): sotiei, sotului, girantului;
- Copie dupa buletin (C.I.);
- In conformitate cu limitele legale, copie dupa fisa fiscala a anului anterior celui in care este solicitata finantarea. Fisa fiscala trebuie semnata si stampilata de catre angajator;
- Adeverinta salariala (net) – in original – pentru ultimele 6 luni – formular de tip standard;
- Copie dupa contractul individual de munca si numarul de inregistrare de la Registrul de Evidenta a Salariatilor – pentru contracte incheiate dupa data de 01 Ianuarie 2016. In plus, stampila din partea ITM-ului – pentru contracte incheiate inainte de data de 01 Ianuarie 2016. Documente necesare: acte aditionale, semnate de catre angajator si stampilate;
- Copie dupa pagina de la Registrul de Evidenta a Salariatilor cu inscrierile referitoare la persoana care solicita finantarea. Aceasta pagina trebuie stampilata si semnata de catre angajator;
- Copii dupa documente care sa ateste – dupa caz – orice alt venit suplimentar;
- Copie dupa orice factura – recenta – pentru utilitati (de la adresa domiciliului!);
- Specimen de semnatura a persoanei care semneaza si incheie contractul de finantare de tip leasing (specimen de semnatura de la banca sau orice alt act sau document semnat de fata cu un notar public;
- Copie dupa permis de conducere;
- Dupa caz, copie dupa pasaport.